Thursday 29 July 2010

Spanish Moss Vintage ! 2

Spanish Moss Vintage ! 2

Amazing, absolutely perfect, incredibly cool, beautiful... just a few of the adjectives I used the first time I told you about this brand and which are still suitable for this post. As promise in the last post, here is a second selection from the infinitely gorgeous brand, Spanish Moss Vintage.


Do you like this brand ?

XOXO, C.

Magnifique, incroyablement parfait, infiniment cool, tellement bien, beaux... sont juste quelques uns des adjectives que j'ai utilisé la première fois que je vous ai montré cette marque et qui sont toujours appropriés pour ce post çi. Comme je l'avais promis içi, voiçi une deuxième séléction de la superbe marque, Spanish Moss Vintage.

Aimez-vous ces collections ?

XOXO, C.
                  
           
  

15 comments:

  1. Those tops are very fun and cute:) Such a great collection:) Hope you are having a wonderful day,sweetie:)
    Kisses

    ReplyDelete
  2. Merci :) J'espère en trouver d'autre quand j'irai à Barcelone :D
    Quelques vêtements de la collections me plaisent.
    Bisou

    ReplyDelete
  3. i love the 2nd dress...like a lot :)

    ReplyDelete
  4. The outerwear looks like so much fun to wear <3

    ReplyDelete
  5. the first few dress rei=mind me of lady gaga too muchh

    ReplyDelete
  6. Pas mal, pas mal, surtout la petite robe noire.

    ReplyDelete
  7. Je ne connaissais pas cette marque, donc merci de me la faire découvrir car c'est vraiment beau !

    ReplyDelete
  8. This brand is right up my alley! I absolutely love the second dress ... I would die to have it!

    Sydnie
    www.takemeouttotherunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Never heard of them before, but I like what I'm seeing!

    http://itscohen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wowee such pretty clothes! I'll so have to investigate prices?
    Your blog is gorgeous!

    www.bumcheeky.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. OMG cette marque semble très prometteuse!
    J'adore...

    ReplyDelete
  12. Wowwee pretty clothes!
    I'll have to investigate these guys!
    www.bumcheeky.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Je ne connaissais pas cette marque (ne me jete pas de caillou...), mais tt ça m'a donné grande envie de shopping, moi qui reviens de vacances en Espagne et qui n'ai pas parcouru mes magasins fétiches depuis + de 15 jours !

    ReplyDelete
  14. J'adore les vetements. Un gros coupe de coeur pour le t-shirt rouge avec les plumes. Tres belle trouvailles ;)

    ReplyDelete

I always love knowing what you think and I always comment back on your blog ! Thanks :D

XOXO, C.